Selasa, 02 Oktober 2018

Ayo Kita Sambut Dan Sukseskan
Gerakan Tagar "2019 GANTI PRESIDEN"
Mari Selamatkan NKRI Tercinta Ini
Dari Makar Jahat Kaum Sepilis Atheis
Serta Intervensi Asing Dan Aseng

Puisi SENTUHAN CINTA LENYAP DI HATI

Peri-peri cintaku hadirlah menjelma
dalam dakapan senja
....

Entah bila akan ada rasa itu dalam
jiwamu, jiwa cinta bersama …

Ku impikan kamu umpama
menanti sejuta tahun hadirnya,
sebuah rindu
Ku ingin kamu mendakap tubuhku....


dalam aku mendakap kasih setia itu
, Antara realiti dan fantasi di sini juga kita bertemu bernama khayalan
pilu....


Agar terlunas sepi berbayar
bahagia, agar lenyap mimpi wujud
gembira,
Agar mula bertemu akhir melangkah dari awal cinta sehingga
ke hujung dunia
.....

Kita akan bersama walaupun
nyawa akan dipanggil pulang ke
atas sana…

Kekasihku lara di jiwa sebagaimana
aku sengsara tanpa sentuhanmu
......

Betapa aku rindu tanpa melihat
wajahmu, betapa aku pilu tanpa
suaramu,
Dan aku terus merindu hingga hujung waktu merentasi onak
berliku,
Merentasi badai yang rakus,
menghalangi masa yang berlalu
Walau itu semua dusta bagimu, dari
lahirnya kealpaanku membiarkan ia begitu
Melepaskan segenggam kasih
menjadi abu, dihanyutkan
prasangka nan melulu… Lantas aku tersungkur sayang … maafkan diriku yang tak sempurna
untukmu …


EmoticonEmoticon